Reactii si declaratii dupa FC Vaslui - Sporting 1-0

joi, 3 noiembrie 2011 |

Reactii si declaratii dupa FC Vaslui - Sporting 1-0:

Constantin Zotta a declarat la gsptv: "Am pregatit bine meciul, am avut 3 ocazii de gol iar ei doar una. E adevarat ca se simte lipsa lui Wesley, dar baietii au dovedit ca se pot descurca si fara el. Toti jucatorii merita sa fie felicitati, mai ales antrenorul Hizo. Numele Vasluiului s-a facut auzit in Europa.
N-au fost foarte multi suporteri, dar cei care au participat la acest spectacol au fost foarte inimosi. Le multumim inca o data reprezentantilor clubului Ceahlaul pentru organizarea acestui meci. Rezultatele Vasluiului vor face sa aduca la fotbal cit mai multi copii, iar in tribune cit mai multi suporteri.".

Adrian Porumboiu a declarat dupa meci: "Nu am avut vedete in teren, dar am aratat ca avem o echipa. Sporting nu are ce sa ceara, au fost momente in care i-am dominat clar. Asta scoate in evidenta profesionalismul lui Hizo. Nu este o victorie intamplatoare.
Este un rezultat excelent, o victorie foarte mare şi foarte importantă pentru Vaslui, însă mai este până ne calificăm. Mai trebuie un egal aici cu Lazio, un 0-0 sau 1-1. Am demonstrat că Vasluiul nu stă în niciun jucător, chiar dacă s-a simţit lipsa lui Wesley (n.r. - Wesley este suspendat) în această searã. E mai bine că s-a odihnit pentru campionat. Vaslui este aproape de o calificare istorică.".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare