Declaratii si reactii dupa Steaua - Maccabi 4-2

vineri, 4 noiembrie 2011 |

Declaratii si reactii dupa Steaua - Maccabi 4-2

Ilie Stan a delcarat despre meciul cu Maccabi: "Ne-am dorit sa stergem umilinta de la Haifa! Ma bucur in primul rand si pentru Vaslui, e nevoie sa iesim in Europa, ne-am saturat de infrangeri!
Sper sa terminam cu bine acesta campionat si sa aduc echipa la ce imi doresc eu, la o atitudine si o concentrare dupa vacanta.".

Gigi Becali a declarat: "E bucurie... e fericire mare. La 2-2 eram suparat si pe Nikolici si pe Stanca, pentru ca au gresit la goluri. Fericirea e mai mare atunci cand castigi mai greu. Asta e Steaua pe care o vreau - sa fie razboinica si sa nu se lase niciodata.
Am facut 40.000 de oameni fericiti. Acum ne gandim ca trebuie sa o batem pe Schalke si sa ne calificam.
In primul rand vreau sa multumesc tuturor celor care au fost in seara asta la meci, a fost o atmosfera extraordinara. Nu am mai fost asa de fericit de la meciul cu Standard Liege! In al doilea rand vreau sa multumesc echipei... uite, am ajuns sa si multumesc. Au luptat exemplar, au marcat 2 goluri in inferioritate. Este Steaua pe care mi-o doream!".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare