Declaratii si reactii dupa Manchester - Otelul 2-0

joi, 3 noiembrie 2011 |

Declaratii si reactii dupa Manchester - Otelul 2-0:

Dorinel Munteanu a declarat dupa meciul Manchester - Otelul: "N-a fost un vis. Rezultatul nu ne-a avantajat. Am pierdut cu 2-0 în faţa unei formaţii foarte puternice. Am avut şi ocazii, iar golul doi l-am primit după o deviere.
Prea multe nu pot spune pentru că am pierdut jocul. Nu este crud. Nu-mi place că am pierdut, dar aşteptările unora nu le-am fructificat. Adică să primim multe goluri sau să părem o echipă neputincioasă. În ambele meciuri am avut momente bune, în care puteam marca, dar nu a fost să fie. Simt că puteam mai mult.
Nu am ce să le reproşez băieţilor. Echipa mai puternică a câştigat. Suntem cu capul dacă am face comparaţii între jucătorii noştri şi cei de la Manchester".

Sir Alex Ferguson a declarat despre meci: "A fost un adversar foarte puternic. S-au apărat foarte bine şi au arătat multă energie în acest joc. E o echipă cu un spirit frumos. Au jucat toate cele 90 de minute şi nu au cedat în nicio secundă. Sunt foarte mulţumit de 2-0. Nu trebuie să-i dau niciun sfat lui Dorinel. El a creat o echipă fantastică la Galaţi".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare