Declaratia de presa a lui Dorinel Munteanu dupa Otelul - Basel 2-3

miercuri, 23 noiembrie 2011 |

Declaratia de presa a lui Dorinel Munteanu dupa Otelul - Basel 2-3

- Domnule Munteanu, 5 eşecuri în 5 partide...
- Asta e, mie mi-a plăcut cum am jucat! Eu cred că am punctat la impresia artistică, am lăsat o impresie bună...

- Dar chiar nu vă apasă faptul că n-aţi obţinut nici un punct, deşi aţi promis c-o să luaţi 9 şi-o să depăşiţi Urziceniul?
- Da, au fost unii naivi care au luat-o de bună... Şi dacă făceam 2-3 puncte, ce făceam cu ele?! Tot nu ne calificam... E greu să faci performanţă în Liga Campionilor fără achiziţii! Aştept transferuri măcar acum, cînd conturile clubului sînt pline.

- Pe Viglianti l-aţi scos după numai cîteva minute.
- Aşa e, nu mi-a plăcut cum a intrat în joc şi l-am scos. Ce trebuia să fac dacă m-a nemulţumit?!

- La Lisabona veţi merge în excursie, în ultima etapă...
- O să mergem să acumulăm experienţă, poate la anul jucăm din nou în Ligă! În campionat deja ne-am revenit, în Cupă continuăm cursa, cu cîteva achiziţii bune la iarnă putem trage iar la campionat!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare