Declaratii si reactii dupa Otelul - FC Basel 2-3 Champions League

marți, 22 noiembrie 2011 |

Declaratii si reactii dupa Otelul - FC Basel 2-3 Champions League

Dorinel Munteanu a declarat dupa meciul cu FC Basel: "Prima repriză a fost una foarte slabă din partea noastră, deşi am avut o şansă de a marca. Am făcut nişte greşeli foarte grave, este foarte greu să îţi revii după ce faci două cadouri adversarului. În repriza secundă am jucat mai bine, am reuşit să construim, să marcăm, puteam obţine un punct pe final. Nu e de ajuns pentru această competiţie să ai momente bune.
Jucătorii nu aveau de ce să intre cu capul plecat de la cabine. Eu sînt mîndru de echipa pe care o conduc.
Atît primul, cît şi al doilea sau al treilea gol le-am făcut cadou. Am fost nemulţumit de atitdinea lui Viglianti, de aceea l-am schimbat. La Lisabona va fi un meci de orgoliu, de palmares. Dacă vom obţine vreun punct, va fi foarte bine".

Liviu Antal a declart depsre meciul cu FC Basel la TVR1: "Am început foarte prost, dar am făcut un meci destul de bun. Păcat că am pierdut. N-avem de ce să ieşim cu capul plecat din Liga Campionilor.
Am făcut tot ce am făcut, dar ăsta e fotbalul românesc. Noi am demonstrat că putem ţine piept oricui. Din păcate, un gol primit chiar la începutul meciului ne-a fost fatal".

Marius Pena a declarat despre meciul cu FC Basel: "Din păcate, am avut un început bun de meci, dar am căzut ca un boxer la primul pumn. Basel ne-a prins pe contraatac şi cam asta a fost istoria meciului. Noi ne-am dorit să cîştigăm, să remontăm în repriza a doua şi am fost aproape să revenim. 
Sînt convins că o nouă echipă românească se va califica în grupe, chiar dacă va trebui să treacă de preliminarii".

Gabriel Giurgiu a declarat la TVR 1 dupa meciul din Champion League cu FC Basel: "N-avem cum să fim mulţumiţi, mai ales că n-am reuşit să strîngem nici un punct. Sîntem dezamăgiţi de acest meci, ne aşteptam la mai mult. Din păcate, am luat golurile mult prea repede şi n-am mai reuşit să obţinem rezultatul dorit. N-am lăsat apărarea pe planul doi, dar ne-au surprins. 
Viaţa merge înainte şi vom vedea ce va fi în următorul meci. Nu ştiu dacă e vorba de lipsă de experienţă. Sper să avem din nou echipă în Liga Campionilor şi la anul. Mi-aş dori să fim tot noi, dar mai e mult pînă acolo".

Marius Stan a declarat la TVR 1 despre meciul cu Basel: "Am lăsat senzaţia că puteam mai mult. Cu greşelile individuale impardonabile nu ai cum să câştigi jocurile. Toate golurile au fost precedate de greşeli indiviiduale. Rămânem doar cu senzaţia că puteam mai mult.
De multe ori am avut senzaţia că vedem două echipe de calibre diferite. Rezultatul final de pe tabelă este insuficient, trebuie să ne feliităm adversarii
Jucătorii trimişi în teren au fost ce am avut mai bun în acest moment".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare