Declaratii si reactii dupa FC Vaslui - Pandurii 3-2

duminică, 20 noiembrie 2011 |

Declaratii si reactii dupa FC Vaslui - Pandurii 3-2

Petre Grogoras a declarat dupa meciul cu FC Vaslui: "Meritam un rezultat de egalitate, chiar dacă adversarii au condus şi cu 2-0. Din păcate, nu am reuşit să ţinem de rezultat nici măcar un minut. S-a întîmplat acest lucru şi la Tîrgu-Mureş. Noi oricum facem o reclamă bună acestui sport. Neatenţia a dus la golul primit în final.
Echipa Vasluiului valorează de 5 sau de 10 mai mult ca a noastră. Fotbaliştii noştri aveau lacrimi de supărare şi de nervi după joc. Fiecare jucător îşi reproşa anumite lucruri, eu nu am avut de făcut nici un reproş după un astfel de joc. Lucrurile acestea, precum lipsa marcajului, nu se pot pregăti în timpul săptămînii. Am avut şi alte situaţii de a marca în afara celor două goluri. Ca şi etapa trecută, am jucat mai bine, dar punctele au rămas la adversari. Este clar că am fost echipa mai bună.
Sînmărtean a fost acolo, dar penalty-ul l-a făcut Robert Dumitru. M-au sunat persoane care mi-au spus că Voiculeţ a lovit mingea. A fost o invenţie, nu a fost penalty. Cu atît mai mult este de lăudat efortul jucătorilor, de a reveni după 0-2".

Adrian Porumboiu a declarat dupa meciul cu Pandurii: "Normal că sînt dezamăgit după acest meci, am jucat prost şi am cîştigat nemeritat. Normal trebuia să pierdem două puncte. Este inexplicabil felul în care au jucat, a fost o evoluţie submediocră, cu greşeli copilăreşti. Nu putem acum să spunem că am jucat bine dacă nu am făcut-o. Când jucăm noi bine sîntem dezavantajaţi. Este trist când la victorie poţi să remarci un singur jucător, pe Balaur. A avut vînă în el".
"Este o victorie in extremis. Era catastrofal pentru noi dacă nu câştigam astăzi. La cîte puncte am pierdut în sezonul trecut şi am fost dezavantajaţi nu mai contează acum ce a fost pe teren. Nu a fost 11 metri din punctul meu de vedere, însă nici Pandurii nu pot să spun că a pierdut din vina noastră".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare