Declaratii si reactii dupa Steaua - FC Brasov 1-0

sâmbătă, 26 noiembrie 2011 |

Declaratii si reactii dupa Steaua - FC Brasov 1-0

Marius Sumudica a declart despre meciul cu Steaua: "Sunt foarte nervos de tot ce ni s-a întâmplat şi mai ales mie. Nu înţeleg de ce am fost trimis în tribune, eu am fost înjurat tot timpul. Ei mă confundă pe mine cu un ţigan, dar sunt mai alb ca jumate din stadion. O partidă frumoasă, stricată de arbitru. Domnul Deaconu e din Bucureşti, stă în apropierea stadionului Ghencea. Steaua nu cred că avea nevoie de ajutor, este un club mare, un club pe care îl respect. Când eram antrenor la Rapid, domnul Nica m-a nenorocit la un meci cu Braşov. Am înţeles că este angajat pe la copii şi juniori la clubul Astra. S-ar putea să se ajungă la ce s-a ajuns la meciul Timişoarei când ştiţi ce a făcut Ganea. N-a fost contact, n-a fost nimic şi am pierdut meciul. Cum mă apăr eu în faţa Comisiei, dacă un arbitru vrea să te dea afară, te dă afară. Sunt perceput ca un antrenor nebun, dar nu mai sunt acel Şumudică, însă îmi trăiesc meciul. Trebuie tras un semnal de alarmă. Sunt un antrenor mic, nu sunt în măsură să fac analiza fotbalului românesc, dar arde inima în mine să fac ceva în meseria asta. A fost viciere de rezultat. Mi-a atras atenţia de atâtea ori că mă dă afară, dar ce trebuie să trăiesc în presiunea asta? O să ajungă să fugă toate cluburile de mine, nu o să mai angajeze nimeni deoarece se lasă impresia că am ceva cu arbitrii. Încerc doar să-mi fac meseria. Îmi felicit jucătorii pentru modul cum s-au comportat, Braşovul a jucat fotbalul şi pentru mine echipa nu a pierdut astăzi. Şumudică, e Şumudică fără frică. Dacă nu vor să antrenez, mă las, îi las pe alţii care sunt acceptaţi în sistem".

Gigi Becali a declart la finalul meciului cu FC Brasov: "Fraţii Costeau au jucat în nota lor obişnuită. Ce poţi să zici altceva! Mihai chipurile a scos un penalty, din care am şi cîştigat. Acum nu mai pot să critic echipa atîta timp cît am cîştigat şi am avut 6-7 ocazii. A ieşit bine, asta e tot ce contează".

Patronul "stegarilor", Ioan Neculaie, a declarat dupa meciul cu Steaua: "Categoric Şumudică avea dreptate să scoată echipa de pe teren. Mă aşteptam la un asemenea furt. E ruşinos pentru Steaua să cîştige acest meci în asemenea fel. Şumudică ar fi trebuit să scoată echipa de pe teren după penalty, era momentul cel mai potrivit.
Nimeni n-a văzut penalty în afara lui Nica. DNA-ul ar trebui să urmăreacă această fază, cum a dictat Nica acest penalty. A fost un curaj absolut nebunesc să intervii tu ca asistent. Nu e o greşeală umană, dă-o dracu' de greşeală!
Am înţeles că nu trebuia să piardă Steaua. Nu trebuia să arbitreze Diaconu meciul".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare