Declaratii si reactii dupa Sportul - FC Vaslui 1-0

sâmbătă, 26 noiembrie 2011 |

Declaratii si reactii dupa Sportul - FC Vaslui 1-0

Antrenorul Viorel Hizo a declarat dupa meciul cu Sportul: "De ce mi-a fost frică nu am scăpat, am jucat foarte prost. Nu avem nicio scuză. Cum să ai atâtea ocazii şi să nu reuşeşti să înscrii. Cred că în ultimele 15 minute am avut 5-6 ocazii, dar, dacă nu reuşeşti să înscrii, nu te poţi aştepta să câştigi. Nu trebuia să pierdem acest joc niciodată, evoluţia noastră a fost foarte slabă. E o mare surpriză, nu putem să ne prezentăm aşa. Normal că mă nelinişteşte meciul cu Lazio, după acest rezultat", a declarat Hizo în conferinţa de presă de după meci.
Tehnicianul a precizat că aceasta este "cea mai neagră zi din campionat" pentru FC Vaslui. "Azi cred că am ieşit din cursa pentru primele locuri. Nu este devreme să spun asta, trebuia să câştigăm acest joc. Azi a fost cea mai neagră zi din campionatul acesta, toţi suntem vinovaţi".


Antrenorul Daniel Isăilă a declarat dupa meciul cu FC Vaslui: "Eu am încercat să le transmit jucătorilor să creadă în posibilităţile lor, pentru că au calităţi şi să se bată până la capăt. Nu cred că îşi permitea Vasluiul să fie relaxată, ei au obiective măreţe de câţiva ani. Noi am câştigat trei puncte, dar nu ne putem bucura prea mult, pentru că nu înseamnă foarte mult. Este un lucru pozitiv că am câştigat după atâta timp, dar gândurile mele se îndreaptă spre Rapid . Trebuie să obţinem maximum posibil din fiecare meci".

Marius Curelea a declarat despre meciul cu FC Vaslui: "Sunt primele puncte reuşite de când a venit noul antrenor. E o victorie muncită, pentru noi era important să ieşim din zona retrogrradării. Nu ştiu dacă cei de la Vaslui ne-au luat de sus. Noi am jucat bine, fiecare şi-a făcut treaba. A fost un meci echilibrat, nu cred că s-a văzut diferenţa din clasament".


Vasile Şiman, patronul Sportului, a declarat dupa meciul cu FC Vaslui: "După cum am jucat, victoria cu Vasluiul nu a fost o surpriză. Poate fi catalogată aşa doar prin prisma poziţiilor în clasament. Astăzi am fost mai buni ca ei şi am cîştigat.
Nu mi s-a părut o echipă obosită, ci una care nu a găsit soluţii. A încercat prin acţiuni individuale, dar e greu să cîştigi cînd te aperi bine".

Finanţatorul echipei FC Vaslui, Adrian Porumboiu, a declarat la sfarsitul meciului cu Sportul: "Mereu am pierdut înaintea meciurilor importante. Jucătorii nu sînt obosiţi, dimpotrivă. Au fost penibili, nu îmi dau seama ce s-a întîmplat. Ei sînt ghiftuiţi, să vedeţi cum vor mînca flăcări cînd nu vor mai lua bani.
Ăsta e fotbalul, se întîmplă şi surprize din astea. Am văzut din primele minute că sînt greoi. Nu tot timpul poţi fi bucuros, e păcat pentru ei! Vasluiul se îndepărtează de obiectivul pe care şi l-a propus. Echipa are o uzură maximă, avea nevoie de cîteva transferuri".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare