Declaratii si reactii dupa Ceahlaul - Steaua 1-0

duminică, 20 noiembrie 2011 |

Declaratii si reactii dupa Ceahlaul - Steaua 1-0

Ilie Stan a declarat despre meciul cu Ceahlaul: "N-am de ce să fiu supărat pe Mihai şi Florin Costea. Ei sunt ai Stelei şi îşi doresc să marcheze. Trebuie să vedem caseta şi după vom vedea dacă e ceva de reproşat.
Am înţeles că Prepeliţă are o entorsă. E păcat că avem mulţi accidentaţi şi e greu să încropim un prim 11. Avem mult de muncă şi vom vedea ce va fi în perioada următoare
".

George Galamaz a declarat: "Am revenit, dar din păcate am pierdut trei puncte foarte importante. Când lucrurile începeau să intre încet, încet pe făgaşul normal, era normal să vină şi a patra victorie. E numai vina noastră că nu am reuşit. Ne aşteptam să fie foarte greu, nu avem nicio scuză. Am pierdut meciul şi nu este în regulă.
În clipa asta titlul este departe, dar trebuie să facem ceva să ne revenim. Nu avem ce să facem, trebuie să jucăm şi să sperăm. E un rezultat greu de digerat
".

Gigi Becali a declarat despre meciul cu Ceahlaul: "Te lasă mut o astfel de înfrîngere. S-a văzut de la început că noi nu pasam nimic, jucam numai aşa, din inerţie, pe cînd ei au pasat mereu. Dacă ai doi măscărici în faţă, adversarilor nu le e teamă. Doi păcălici au fost fraţii Costea în această seară. Acum l-au stricat şi pe Rusescu, parcă ăsta mai juca ceva.
Dacă nici singur cu portarul nu mai dai gol, atunci la ce-l mai ţinem. La faza golului, Tătăruşanu dormea în ghete, iar lui Galamaz îi era frică să-l atace. Nu am meritat victoria, ce rost mai are să mă iau de acel 11 metri. Pînă la urmă, mingea ieşea afară, nu prea era fază de penalty.
Problema noastră e că nu avem atacanţi, ăştia doi îi dau înapoi lui Mititelu. Să vină să-i ia şi să nu mai spună că l-am păcălit. Din iarnă iau alţi atacanţi, iar p-ăştia îi veţi vedea numai prin tribună. Nu putem spera la titlu cu jucători precum Costea sau precum Galamaz.
Ilie Stan ce poate să facă mai mult. Nu e nici un pericol să plece.
Sîntem condamnaţi să cîştigăm toate meciurile pînă la finalul anului, orice alte rezultate ne scot definitiv din lupta pentru titlu. Din iarnă trebuie să aduc neapărat doi atacanţi şi un mijloc de creaţie. Dacă nu mă duc eu ăştia nu se mai motivează deloc.".

Marius Lacatus a declarat despre meciul cu Ceahlaul: "Nu aş vrea să vorbesc despre arbitraj şi faze litigioase. Steaua a avut controlul jocului, dar, din păcate, şi-a creat puţine faze periculoase.
Cînd nu ai în echipă jucători care să facă diferenţa, este greu să te impui, chiar şi împotriva unei echipe nou-promovate. În această seară, Tănase, fraţii Costea, Prepeliţă au ieşit prea puţin în evidenţă.
După ultimele meciuri, premisele erau bune pentru Steaua. Echipele mari, chiar dacă joacă mai slab, reuşesc să cîştige. Eu sper ca Steaua să aibă forţa să se lupte pentru titlu, dar va fi greu. Mai are meciuri destul de grele pe acest final de an".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare