Declaratii si reactii dupa Pandurii - Rapid 3-0

sâmbătă, 26 noiembrie 2011 |

Declaratii si reactii dupa Pandurii - Rapid 3-0

Petre Grigoras a declarat dupa meciul cu Rapid: "Sînt foarte fericit că am bătut Rapidul. Dacă o să mai am dispoziţia necesară o să mă uit şi la meciul Stelei.
Buna dispoziţie e secretul nostru. Eu îi respect pe jucători, iar ei mă respectă pe mine. Obiectivul rămîne primele 10 locuri, trebuie să mai facem achiziţii pentru a ne gîndi la mai mult. Fiecare loc mai sus e o mîndrie pentru noi".
"Nu speram într-un rezultat de genul ăsta, dar după jocurile pe care le-am făcut cu Oţelul şi Vaslui mă aşteptam să fie şansa şi de partea noastră, pentru că am avut foarte mult ghinion. Cred că este o victorie meritată.
N-am spus că plec în iarnă, sunt doar speculaţii. Buna dispoziţia şi încrederea reciprocă sunt secretele succesului. Nu ne-am propus să ajungem în Europa, obiectivul nostru este să câştigăm următorul meci. Dacă mai aducem jucători, poate ne gândim şi la astfel de lucruri.
Deocamdată, sunt foarte, foarte mulţumit de nişte jucători care până ieri nu spuneau mai nimic.
Nici nu cred că mă uit la meciul Stelei, dacă voi ajunge acasă şi voi fi atât de liniştit încât să mai pot urmări un meci, mă voi uita".


Răzvan Lucescu, tehnicianul Rapidului, a declarat dupa meciul cu Pandurii: "Cuvinte multe nu sunt de spus, e un 3-0 indiscutabil primit de la o echipă Pandurii care a meritat victoria. A avut o atitudine corectă de presing agresiv în sens pozitiv, a ştiut să gestioneze foarte bine momentul primului gol, lucru care pe noi ne-a destabilizat şi nu am avut forţa să reacţionam ca data trecută.
Am avut un început de joc bun, dar am făcut o greşeală la mijlocul terenului şi am primit gol. De acolo am mers tot mai prost. Pentru noi a fost un joc în cădere liberă. Putem să acceptăm greşelile de arbitraj, dar sînt supărat de accidetarea lui Herea, care nu a fost sancţionată nici măcar cu un fault.
Am observat că, pe la mijlocul primei reprize, a dispărut cu totul spiritul de luptă, dorinţa de a întoarce rezultatul".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare