Declaratii si reactii dupa Rapid - Gaz Metan 5-3

luni, 21 noiembrie 2011 |

Declaratii si reactii dupa Rapid - Gaz Metan 5-3

Răzvan Lucescu a declarat despre meciul cu Gaz Metan la DolceSport: "Sînt frustrat de ce s-a întîmplat azi. O echipă care se luptă la titlu n-are voie să fie condusă cu 2-0 după 15 minute. Asta denotă aroganţă şi lipsă de concentrare. E meritul băieţilor că au reuşit să întoarcă scorul.
Îi atenţionez pe jucători să nu se mai distreze aşa cum au făcut-o în repriza a doua, nu se poate să rateze atîtea ocazii. Am fi putut pierde două puncte extrem de importante într-un meci pe care l-am avut la îndemînă. Cu excepţia golurilor am mai avut vreo 8 ocazii imense.
jucătorii trebuie să înţeleagă că trebuie să fie serioşi la fiecare meci, să fie respectuoşi, altfel nu vom avea nici o şansă în lupta pentru titlu".

Cristi Pustai a declarat despre meciul cu Rapid la DolceSport: "Păcat că am pierdut, am avut un joc bun, am surprins adversarul la început. Rapidul  are cel mai bun lot din campionat, au avut o reacţie foarte bună de fiecare dată cînd am înscris. Noi rămînem aceeeaşi echipă mică.
În a doua repriză ne-a fost greu să facem faţă pentru că nu am vrut să renunţăm la atacanţi. Cînd am riscat am şi înscris, dar nu am reuşit să facem faţă.
Arbitrajul a fost destul de bun, nu are rost să comentez acum deciziile. Va trebui să analizăm greşelile noastre, ca să ştim ce să reparăm".

Mijlocaşul, Ovidiu Herea, a declarat despre meciul cu Gaz Metan: "Ne bucurăm că am cîştigat şi că i-am făcut pe suporteri fericiţi. A fost un meci foarte greu, nu ne venea să credem că sîntem conduşi cu 2-0. Dar sîntem o echipă mare şi am reuşit să revenim. Am avut ceva emoţii, dar am avut încredere că vom reveni.
Nu s-a pus problema să plec de la Rapid şi mă bucur că am semnat prelungirea contractului. Iubesc această echipă şi nu aş fi plecat niciunde în ţară. A fost foarte uşor să mă înţeleg cu domnul Copos".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare