Declaratie Ioan Andone dupa CFR Cluj - Manchester United 1-2

miercuri, 3 octombrie 2012 |

Declaratie Ioan Andone dupa CFR Cluj - Manchester United 1-2

Antrenorul clujenilor, Ioan Andone, dupa CFR Cluj - Manchester United 1-2: "A fost o victorie meritată şi indiscutabilă a lui Manchester United. Noi am încercat să ne ridicăm la nivelul lor, dar atât s-a putut. Au fost însă și momente psihologice, care au contat. Ce mă doare şi pentru ce sunt trist e că luăm goluri parabile, iar la nivelul acesta cu o echipă ca Manchester nu ai nicio şansă. Primul lor gol a fost norocos, pentru că altfel schimbam lucrurile la pauză. În repriza a doua ne-au dominat clar, mai ales la mijlocul terenului. În plus, nici în atac n-am mai contat".
Am sperat că putem obține un rezultat mare, că se poate, dar valoarea jucătorilor de la Manchester și-a spus cuvântul. Au profitat de orice greșeală“.
"Dacă noi am obţine patru puncte din două meciuri cu Galatasaray, ne-am califica mai departe. Dar va fi foarte greu având în vedere investiţiile de peste 20 de milioane de la Galatasaray. Este greu de crezut că-şi vor permite două greşeli în meciurile cu noi".
Video CFR Cluj - Manchester United 1-2

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare