Declaratie Laurentiu Reghecampf inainte de Steaua Bucuresti - FC Copenhaga

joi, 4 octombrie 2012 |

Declaratie Laurentiu Reghecampf inainte de Steaua Bucuresti - FC Copenhaga

Antrenorul echipei Steaua Bucuresti, Laurentiu Reghecampf, a declarat inainte de meciul Steaua Bucuresti - FC Copenhaga: "Cred că am reuşit rezultate bune la Steaua, am început să jucăm din ce în ce mai bine. Ne dorim să câştigăm toate cele trei puncte şi să luăm o opţiune pentru calificarea în primăvara europeană. Cel mai frumos lucru e să joci pe un stadion arhiplin.  Avem plăcerea de a juca pe un stadion frumos şi eu mă mândresc că Steaua poate să adune 50.000 de spectatori în tribune. E foarte important să câştigăm mâine, deoarece cu patru puncte ai alte şanse. Ştiu că victoriile aduc victorii, dar pentru mine cel mai important e că echipa joacă fotbal, că toţi jucătorii sunt sănătoşi. Ne-am făcut bine temele. Aştept ca mâine după antrenament să văd cum se simt jucătorii pentru a alinia cea mai bună formaţie. Sper să ne impunem cu ajutorul spectatorilor".

Despre echipa FC Copenhaga antrenorul Stelei a declarat: "Au o echipă foarte bună, experimentată pe plan internaţional. Am urmărit primul lor meci din Liga Europa disputat acasă şi ştim că au o echipă puternică. Ştim exact ce ne aşteaptă mâine seară. Meciul e foarte important pentru ambele echipe, dacă vor câştiga ei vor lua o opţiune majoră pentru calificare. Danezii au câţiva jucători valoroşi, au un joc bun pe benzi. Le-am spus fotbaliştilor mei că trebuie să fie atenţi, nu trebuie să-i desconsiderăm".

Meciul Steaua Bucuresti - FC Copenhaga este LIVE pe Digi Sport 1 incepand cu ora 22:05

Video Steaua - FC Copenhaga

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare