Gigi Becali despre Nikolici si Martinovici

vineri, 5 octombrie 2012 |

Gigi Becali a declarat despre Nikolici ca poate ajunje mai mare decat atacantul lui Bayern Munchen, Mario Gomez, daca renunta la bautura: "L-am chemat pe Nikolici şi i-am spus aşa: toată lumea a comentat în fel şi chip şi am avut şi eu momente când spuneam că ne trebuie atacant. I-am spus că nu mai am nevoie de un atacant, ci de unul care să fie rezerva sa.  El la 28 de ani va fi mai bun ca Mario Gomez dacă se ţine de fotbal şi nu mai bea. I-am zis că sunt tot timpul sticle pe la el, iar el a răspuns că nu întotdeauna. «Dacă o să fii băiat cuminte o să ajungi mai mare decât Mario Gomez. Eu deduc că creierul tău vede fotbal, dar nu se poate coordona cu picioarele tale pentru că eşti prea înalt şi nu ai cum să faci ceea ce creierul vrea, dar uşor-uşor vei fi şi tehnic, dar pentru asta trebuie să duci viaţă sportivă» . Mario Gomez şi Koller nu erau aşa mari jucători ca Nikolici, ei nu puteau ce poate Nikolici la 20 de ani. L-am chemat şi l-am încurajat. Noi monitorizăm jucătorii şi ştim tot ce fac jucătorii".

Despre Novak Martinovici a declarat: "I-am spus aşa lui Martinovici: «Nu cer niciun ban pe tine ca să nu zici că te încurc. Şi ca să îţi demonstrez că îmi place de tine ca fotbalist, dacă nu îţi găseşti echipă, îţi garantez încă trei ani de contract ca să ai şi liniştea asta sufletească. Ori joci ce îţi spune antrenorul şi îţi primeşti salariul ori nu joci şi nu îţi primeşti salariul, dar doar te antrenezi cu prima echipă ca să nu îmi bat joc de tine şi să te trimit la a doua». Eu nu dau bani unuia care nu munceşte, i-am zis că e nebun, că nu are cum să-şi ia salariul pentru că nu vrea să joace. Eu nu am nevoie de fundaş central, am trei fundaşi centrali pe care nu ştiu cum să-i mai pun, Gardoş, Chiricheş şi Szukala. A zis că a înţeles foarte bine, că stă până în iarnă, joacă ce zice antrenorul, iar în iarnă dacă îşi găseşte echipă, pleacă, dacă nu, rămâne la Steaua şi joacă orice spune antrenorul. Am bătut palma, ne-am îmbrăţişat că şi aşa nu aveam fundaş dreapta pentru meciul cu CFR. S-a bucurat şi Reghe când a aflat asta, pentru că nu avea fundaş dreapta"

Gigi Becali despre Nikolici si Martinovici

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare