Conflictul dintre Steaua si Martinovici nu s-a incheiat: "Nu stiu ce voi face mai departe"

vineri, 5 octombrie 2012 |

Conflictul dintre conducatorii Stelei si Novak Martinovici nu s-a incheiat, acesta declarand dupa victoria Stelei in meciul cu FC Copenhaga: "Nu sunt supărat. Asta e decizia patronului şi îmi pare rău că s-a întâmplat aşa. Am zis de 5-6 ori în ultimii ani că dacă nu sunt folosit fundaş central ar fi mai bine să mă lase să plec. Asta e, nu sunt dezamăgit, mergem mai departe cu capul sus. Nu ştiu ce voi face mai departe, toată lumea ştie cât am dat pentru Steaua, dar dacă nu pot să joc pe postul meu asta e, nu e niciun fel de problemă. În ultimii doi ani mi se pare că nu am fost respectat, am jucat ceva ce nu îmi convine şi nu am dat tot ce am putut. Am avut doi ani frumoşi aici".
Despre Gigi Becalii acsata a declarat: "Mi-e frică mai mult de mine, să mă uit în oglindă a doua zi şi să spun că nu am făcut ce am simţit, decât de patron. Nu am zis nimic ce nu e adevărat, am spus ce s-a întâmplat. Mi-am spus părerea şi nu am zis nimic urât de nimeni. Mâine voi vorbi cu patronul, cu MM (n.r. - managerul general al FC Steaua, Mihai Stoica) şi vom lua decizia cea mai frumoasă, dacă se poate sau nu să colaborăm".
Gigi Becali a declarat miercuri, ca Novac Martinovici, va fi scos din lot pentru ca nu a vrut sa joace fundas dreapta in meciul cu FC Copenhaga.

Conflictul dintre Steaua si Martinovici nu s-a incheiat: "Nu stiu ce voi face mai departe"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare