Declaratie Laurentiu Reghecampf dupa Petrolul - Steaua 1-2

luni, 1 octombrie 2012 |

Declaratie Laurentiu Reghecampf dupa Petrolul - Steaua 1-2

Laurentiu Reghecampf, antrenorul Stelei, a declarat dupa Petrolul - Steaua 1-2: "A fost un spectacol frumos, am reuşit să ne impunem jocul şi să cîştigăm meciul. Petrolul e o echipă puternică şi mă bucur că am învins-o. Mentalitatea jucătorilor mei e impresionantă. E greu să-i baţi dacă nu îi ţii sub presiune 90 de minute, sînt foarte puternici.
Mă bucur că am bătut o echipă cu jucători de mare valoare, am rămas pe primul loc şi de aceea ne-am bucurat".

"Mergem la victorie cu Copenhaga, mă bucur că fanii vor veni în număr mare la stadion şi sperăm să le oferim altă bucurie. Jucătorii nu sînt obosiţi, faptul că joacă din 3 în 3 zile îi face mai puternici".
Video Petrolul - Steaua

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare