Declaratie Mircea Rednic dupa Petrolul - Steaua 1-2

luni, 1 octombrie 2012 |

Declaratie Mircea Rednic dupa Petrolul - Steaua 1-2

Mircea Rednic, antrenorul Petrolului, a declarat dupa Petrolul - Steaua 1-2: "A fost un joc echilibrat. Am reuşit să conducem, Steaua a egalat în minutul 45, dar nu ştiu dacă a fost henţ la Chipciu. Repriza a fost echitabilă, dar noi am intrat cu moralul slăbit la pauză, luînd gol în ultimul minut. Cristescu s-a accidentat, asta ne-a dat peste cap. Nu meritam să primim gol, apoi n-au mai avut ocazii, doar golul doi.
Apoi, noi am avut cea mai clară şansă, cu Hamza. Ne-au mai surprins pe contre, dar am reuşit să-i blocăm. Un egal era echitabil. Steaua are o echipă cu experienţă, noi sîntem la început de drum. Îmi pare rău de jucători, dar şi de suporteri, care au fost exemplari astăzi".
Video Petrolul - Steaua

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare