Declaratii si reactii dupa Gaz Metan - Vointa Sibiu 3-0

luni, 22 august 2011 |

Declaratii si reactii dupa Gaz Metan - Vointa Sibiu 3-0

Cristian Pustai a declarat: "Le eram dator fanilor, nu puteam sa menajez pe nimeni pentru joi".
"Am avut un meci greu în prima repriză, cu o echipă ce se apără foarte bine. Ne-am propus să dăm gol din fază fixă şi mă bucur că am reuşit. Aşa ne-am mai reparat şi noi golaverajul.
Ne gândim deja la meciul de joi, cu Austria Viena. 2-0 nu e un scor de neobţinut. E greu să o ducem în ritmul ăsta de meciuri darn u avem voie să ne plângem. Aşa vrea şi eu la Cluj un stadion plin".

Sandu Tăbârcă a declarat: "Nu cred că 3-0 e un scor real, la ce s-a jucat pe teren. Experienţa mai mare de Liga I a medieşenilor şi-a spus cuvântul. Mai realist era, totuşi, un 1-0. Nu am ce reproşa jucătorilor, consider că prin înfrângerea asta am sosit şi noi în Liga I".

Nicolae Grigore, căpitan Voinţa a declarat: "Ne-a lipsit dorinţa, cu Gazul, pe care am avut-o în celelalte jocuri. Am revenit şi noi cu picioarele pe pământ".

Thaer Bawab, mijlocaş Gaz Metan a declarat: "Cine spune că 2-0 e un scor de nerealizat cu Austria Viena, se înseală. Am jucat slab la Viena dar la Cluj va fi altceva".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare