Reactii si declaratii dupa Pandurii - CFR Cluj 2-0

luni, 22 august 2011 |

Reactii si declaratii dupa Pandurii - CFR Cluj 2-0

Iuliu Mureşan a declarat: "Mă simt umilit de jocul echipei. În primele două etape am jucat foarte bine, am marcat, apoi a fost acea pauză, n-am mai marcat şi am primit câte două goluri. Ceva s-a întâmplat în acea pauză competiţională. Pandurii a fost mai bună ca noi. Portarul a făcut o greşeală, dar au făcut şi alţii greşeli.
Eu nu analizez jocul unuia singur, mă nemulţumeşte jocul echipei. Nu avem atitudine, parcă echipa nu-şi doreşte victoria. Se pare că nu a fost un accident cu Mediaş. O să am o discuţie cu antrenorii mâine, sperăm să ne revenim. Vine meciul cu Sportul şi o nouă pauză, care sper să fie benefică.".

Petre Grigoraş a declarat la GSP TV "Cu dăruire şi ambiţie am reuşit să învingem. Felicit jucătorii, am fost mai activi, mai periculoşi, i-am depăşit la toate capitolele.
Acum CFR a avut mulţi jucători noi, valoroşi, mă aşteptam şi la un egal, e bine că am reuşit să cîştigăm. E exclus să ne gîndim la cupe europene.
Nu se pune problema să mă gîndesc să plec, s-au rezolvat problemele pe care le-am avut".

Cardoso, marcatorul celui de-al doilea gol a declarat la GSPTV "S-a văzut ca a fost un meci greu, dar mă bucur că am cîştigat cele 3 puncte. Am avut o accidentare destul de gravă la genunchi şi am redebutat cu un gol. În şedinta de dinaintea meciului cu CFR Cluj am avut o şedinţă, iar în această seară am intrat pe teren mai determinaţi. Golul îl dedic soţiei mele, care a venit în România. 
Normal că ne gîndim la un loc cît mai bun în campionat, mai ales că avem exemplul Oţelului şi celor de la Gaz Metan Mediaş. 
În momentul în care Chiricheş va pleca la Steaua, clubul îi va aduce un înlocuitor. Este un jucător foarte bun şi mă bucur că a reuşit să debuteze la naţionala României".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare