Declaratii si reactii dupa Rapid - Slask Wroklaw 1-1

joi, 25 august 2011 |

Declaratii si reactii dupa Rapid - Slask Wroklaw 1-1

Răzvan Lucescu a declarat: "Mă bucur în primul rînd pentru joc, controlat în totalitate de noi. A fost o partidă în care nu am cîştigat din cauza superficialităţii, a lipsei de concentrare, de mentalitate. Puţini jucători cu meciuri internaţionale, dar aceste victorii dau încredere, forţă. E frumos să cîştigi, dar importantă e calificarea. Am primit un gol în condiţiile date, nu pot fi fericit.
Noi, Rapidul, trebuie să învăţăm să cîştigăm, în ultimii ani nu ne-am mai calificat, ne-am zbătut undeva la mijlocul clasamentului. Trebuie să învăţăm să cîştigăm, să evoluăm o dată la 3 zile. Dar sînt foarte dezamăgit de felul cum am tratat faza din care am luat gol.
Noi sîntem încîntaţi de această nouă experienţă, după Revoluţie e a 3-a oară cînd mergem în grupe, din nou sîntem împreună, avem şansa de a trăi experienţa asta".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare