Declaratii si reactii dupa Gaz Metan - Austria Viena 1-0

joi, 25 august 2011 |

Declaratii si reactii dupa Gaz Metan - Austria Viena 1-0

Cristi Pustai a declarat la DigiSport: "Ne-am creat iluzii, speranţe, pînă în ultimele secunde. Dar şi victoria şi înfrîngerea trebuie acceptate ca atare. Este sport! Nu putem să ne lamentăm. Ghinionul face parte din joc. Pe undeva se echilibrează lucrurile.
Noi am pierdut această calificare în Austria, unde adversarii au avut alte două şanse de a înscrie după ce ne-au înscris trei goluri. Noi ne-am jucat şansa, am introdus toţi atacanţii de care dispuneam.
Bawab a ratat o ocazie mare. Atît am putut face, am adus cinste ţării, am părăsit competiţia cu o victorie. E un moment greu, sîntem o familie, dar mi-am învăţat jucătorii să ia la fel atît biruniţa, cît şi dezastrul".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare