Declaratii si reactii dupa TSKA Sofia - Steaua 1-1

joi, 25 august 2011 |

Declaratii si reactii dupa TSKA Sofia - Steaua 1-1

Gigi Becali a declarat la gsptv: "V-am spus ca nu am emotii. Chiar ma asteptam ca ei sa se napusteasca asupra noastra, dar nu a fost asa. Asteptam golul asta ca sa stau linistit."
"Jucatorii au fost de exceptie! Banel, Iliev, Brandan, Prepelita, Mihai Costea... toti au jucat extraordinar. Pe Banel nu cred ca il mai scoate nimeni de pe postul pe care a jucat in seara asta."
"Urmeaza o avalansa a suporterilor stelisti. O sa vedeti ce o sa fie...fanii se vor apropia din nou de echipa. Vom juca finala Europa League in acest sezon. Acum sunt mai sigur ca oricand".

Narcis Răducan, directorul sportiv al Stelei, a declarat la sportro: "S-a muncit foarte mult pentru calificare, băieţii au stat foarte bine în teren şi nu le-au dat spaţii adversarilor. E normal ca jucătorii să se antreneze imediat după meci, trebuie să fie toţi la acelaşi nivel de pregătire fizică. Viaţa merge înainte.
Bulgarii au făcut o atmosferă frumoasă, dar jucătorii noştri nu au avut trac. Foarte inspirată alegerea lui Levy de a juca cu 3 mijlocaşi. A fost o premieră în acest sezon. Bănel se descurcă, este un jucător de mare valoare, de echipa naţională şi merită felicitat pentru acest lucru.
E  normal ca spectatorii adverşi să încerce orice. Anunţăm ziariştii bulgari că plecăm direct la aeroport, nu se va întîmpla nimic.
Liniştea nu poate fi adusă la un club precum Steaua decît prin rezultate
" .

Anghel Iordănescu a declarat la sportro: "Mi-a plăcut echipa Stelei, în ansamblu. Mi-a plăcut Tănase, nu doar pentru gol, ci pentru disponibilitatea sa la efort. Mi-au plăcut fundaşii centrali, plus Bourceanu şi Brandan.
Levy a fost foarte inspirat în felul în care a alcătuit echipa, că a avut trei mijlocaşi în faţa apărării cu o mare disponibilitate la efort. Prepeliţă este o achiziţie bună, are nevoie de puţin timp pentru a se pune la punct cu pregătirea fizică, dar cred că în scurt timp îşi va pune amprenta pe jocul Stelei. Bănel Nicoliţă este un jucător care face lucruri bune, dar şi mai puţin bune. Face un efort mare.
Cred că Steaua poate obţine calificarea în primăvara europeană, dar să aşteptăm tragerea la sorţi.
Îl felicit pe Gigi Becali pentru că a investit în jucători, pe MM pentru că continuă tradiţia calificărilor şi pe Levy pentru inspiraţia de care a dat dovadă
".

Mihai Stoica a declarat: "Ronny a alcătuit foarte bine echipa şi a pregătit meciul. Mă bucur mult pentru Tănase că a început să înscrie, iar în vestiar există un pariu, că va marca mai mult decît anul trecut. Ne-am calificat fără emoţii. Atmosfera a fost incredibilă, chiar dacă în 20 de ani am avut la peste 70 de meciuri în Europa, ne-au dat o lecţie extraordinară. Nu am mai văzut aşa ceva. Mă bucur că am ajuns să vedem cum trebuie să se comporte adevăraţii ultraşi.
Steaua este ca Iolanda Balaş pe vremuri, îşi bate recordul an de an. În România este uşor să treci clasa şi să fii premiant, dar cînd ajungi la facultate în Europa e mai greu.
ŢSKA a greşit grav, pentru că nu ar fi trebuit eliberate bilete fără acceptul nostru. Vom fi din nou amendaţi chiar dacă nu este vina noastră. Suporterii veniţi de la Bucureşti au aruncat cu torţe, au vrut să intre pe teren
".

Tatarusanu a declarat la sportro: "A fost un meci la discretia noastra. Meritam 100% sa ne calificam in Europa. Speram ca in acest an sa facem o surpriza frumoasa. La fiecare meci speram sa fie stadionul plin. Acel laser nu mi-a facut mari probleme. Nu am auzit nicio scandare rasista. Nu mi-a fost teama sa se intrerupa meciul.
Eu sper sa picam cu echipe cat mai accesibile ca sa nu facem doar prezenta in grupe. Normal ca ne meritam prima de 10.000 de euro. Cred ca domnul Becali este mandru de noi pentru ca ne-am calificat fara niciun fel de emotiei. Era bine sa se califice Dinamo pentru ca aduceau puncte pentru Romania
".

Andrei Prepeliţă a declarat la sportro: "Sînt puţin accidentat, dar sînt foarte bucuros pentru această calificare. Este extraordinar! Cînd intri în teren, nu mai auzi nimic, faci tot ce poţi pentru victorie şi calificare. Ronny Levy ne-a felicitat pentru că am respectat tot ce ne-a zis.
Nu ne-am gîndit la bani, ci să ne calificăm. Mă bucur că vor urma atîtea meciuri cu echipe importante şi voi avea şansa să evoluez şi eu. Jocurile tari ne întăresc şi pe noi.
Nu mă gîndesc eu acum la Dinamo, ci la echipa noastră. Nu ne-a fost frică de faptul că partida s-ar putea întrerupe, şi bulgarii au aruncat cu torţe la Cluj şi au fost doar avertizaţi
".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare