Rezumat video Barcelona - Porto 2-0 Supercupa Europei

sâmbătă, 27 august 2011 |

Cristi Săpunaru a declarat la TVR1: "Ne-a lipsit şansa, poate dacă am fi obţinut acel penalty cînd trebuia, sau dacă înscriam repede în prima repriză era altceva. Aceasă echipă, Barcelona, e o maşină de fotbal, ceva impresionant. Am alergat cît n-am făcut-o toată viaţa mea, de cînd m-am apucat de fotbal. Toată echipa lor joacă un fotbal extraordinar, au un antrenor care ştie săi pună în teren, e fotbal-spectacol la ei. 
Pe final am încercat să recuperăm, dar ştiam că întîlnim cea mai bună echipă din lume. Mă simt bine că am ajuns aici, dar era şi mai bine dacă am fi cîştigat. Aş vrea să joc mereu în astfel de meciuri. Acum trebuie să muncim, să luăm titlul şi să ajungem cît mai sus în Liga Campionilor, ăsta e obiectivul nostru".

Fundaşul dreapta a vorbit şi despre partida dintre România şi Franţa, de pe 6 septembrie: "Cu Franţa e un meci capital. Dacă vom cîştiga, rămînem acolo sus şi sperăm la calificare. Am auzit că o să fie stadionul plin, suporterii să fie alături de noi, noi vom da totul pentru naţională şi pentru toţi românii".

Echipele de start:

BARCELONA: Valdes - Dani Alves, Mascherano, Abidal, Adriano - Xavi, Keita, Iniesta - Pedro, Messi, Villa
Rezerve: Olazabal, Fabregas, Alexis Sanchez, Thiago Alcantara, Busquets, Fontas, Jonathan dos Santos

PORTO: Helton - Săpunaru, Rolando, Otamendi, Fucile - Guarin, Souza, Joao Moutinho - Hulk, Kleber, Cristian Rodriguez
Rezerve: Rafael Bracali, Maicon, Belluschi, Varela, Djalma, Fernando, Defour

Rezumat video Barcelona - Porto 2-0 Supercupa Europei





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare