Reactii si declaratii dupa Rapid - Concordia 2-0

duminică, 21 august 2011 |

Reactii si declaratii dupa Rapid - Concordia 2-0

Razvan Lucescu a declarat la DolceSport:"S-a văzut că în începutul de joc, am început moale, previzibil. Nu am avut reacţie şi foarte greu ne-am creat ocazii de poartă în prima repriză. E clar că jucătorii sînt obosiţi. În a doua repriză jocul a decurs altfel. Eliminarea ne-a uşurat munca, ne-au dat spaţii mai multe. A fost o victorie foarte muncită, într-un moment de oboseală".
"Vitinha şi-a provocat singur accidentarea, merita să fie eliminat la acea fază. Cei de la Chiajna au experienţa asta de a fragmenta jocul pentru a nu permite contraatacul. Au fost foarte multe faulturi, dar îi felicit pentru că au încercat să practice un fotbal modern, deşi abia au venit din liga a doua".

Daniel Pancu a declarat la DolceSport: "Am avut un adversar care a încercat să se afirme în cu totul alte planuri decît fotbalul. Am fost înjurat tot timpul, au încercat să mă provoace şi pe mine şi pe Alexa, dar am reuşit să evităm clinciurile. Eliminarea a fost gratuită, pentru că jucătorul Concordiei a lăsat capul jos iar eu am încercat să atac mingea".
"E datoria mea să înscriu goluri şi asta fac. Important e ca echipa să cîştige în continuare, să ne reobişnuim cu victoriile şi simt că sîntem pe drumul cel bun. Oboseala asta acumulată îşi spune mai puţin cuvîntul pentru că avem cîte doi jucători pe fiecare post".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare