Reactii si declaratii dupa Sportul - Dinamo 0-2

duminică, 21 august 2011 |

Reactii si declaratii dupa Sportul - Dinamo 0-2

Liviu Ciobotariu a declarat: "Sînt bucuros pentru această victorie, însă trebuie să rămînem cu picioarele pe pămînt pentru că urmează un meci foarte important. Trebuie să dăm totul ca să ne calificăm. Am foarte mare încredere în jucători, au dat dovada de un mare caracter, ştiu cum să trateze meciul cu Vorskla".
"E foarte important că nu am primit gol pînă acum, ne dă încredere pentru meciul din Europa League. Sînt mulţumit şi de rezultat şi de evoluţia jucătorilor. Mai puteam marca, daer e bine şi aşa".

Cristi Borcea a declarat: "Anul trecut, cînd nu prea se mai avea încredere în el, eu am ieşit şi am spus foarte clar că am încredere şi Dinamo are nevoie de Dănciulescu, cunoscîndu-i valoarea, caracterul, şi vă spun eu că Dănciulescu va da cel puţin 15 goluri anul acesta".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare