Reactii si declaratii dupa CFR Cluj - Sportul Studentest 6-1

sâmbătă, 27 august 2011 |

Reactii si declaratii dupa CFR Cluj - Sportul Studentest 6-1

Iuliu Mureşan a declarat la GSPTV: "Am avut mari emoţii pentru că am jucat slab în prima parte a meciului. Eram foarte îngrijoraţi, dar a venit golul lui Sougou şi ne-am mai liniştit. Apoi, la vestiare, Costa a mobilizat echipa şi în repriza a doua am văzut un alt joc. Am dat multe goluri, chiar puteam să mai dăm cîteva, dar este bine. A contat şi eliminarea de la Sportul.
Sînt mulţumit de toţi jucătorii pentru cum au jucat în repriza a doua. Dacă vom cîştiga şi următorul meci, sînt sigur că vom recîştiga şi suporterii".

Gigi Mulţescu a declarat la GSPTV: "S-a rupt jocul la cartonaşul roşu. Eram peste ei, lor nu le zicea nimic. A venit «domnul Brichetă» şi şi-a făcut numărul. Era maximum de cartonaş galben atacul lui Tîrnăcop, nu a fost o intrare violentă. E clar că ehipele mari sînt avantajate, noi sîntem cobai. De sus pînă jos e vai şi amar.
Noi am jucat cu şapte jucători care anul trecut erau în Divizia B. La meciul cu Dinamo Marius Niculae i-a pus talpa în cap lui Ormenişan şi nu s-a întîmplat nimic. Deaconu nu a arătat al doilea galben la doi jucători de la CFR Cluj. Scadenţa se vede în cupele europene şi e păcat pentru fotbalul românesc".

Ricardo Cadu a declarat la GSPTV: "A fost un început foarte greu, am luat gol, dar echipa şi-a revenit pe parcurs. Am dat şase goluri, puteam să mai marcăm.
Normal că antrenorul a avut emoţii, dar după jumătate de oră echipa a avut altă atitudine şi s-a văzut rezultatul. Cînd am jucat 11 contra 10, ei nu au ieşit din jumătatea lor de teren. Trebuie să muncim mult în această întrerupere de campionat.
Cu Oţelul va fi un meci foarte greu, este echipa campioană, dar noi mergem să cîştigăm. Vrem să cîştigăm tot".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare