Declaratii si reactii dupa Sparta Praga - FC Vaslui 1-0

joi, 25 august 2011 |

Declaratii si reactii dupa Sparta Praga - FC Vaslui

Viorel Hizo a declarat: "Aşa cum am spus, a fost foarte greu pentru noi. Am întâlnit o echipă foarte bună, care a dorit să întoarcă acel 2-0 din tur. Din fericire, nu a reuşit. Sunt fericit şi mândru de jucători, deşi au fost foarte mulţi fotbalişti importanţi care au lipsit. Calificarea este meritorie, jocul a avut de toate, ocazii de ambele părţi.
După ocaziile pe care le-am avut, meritam să înscriem şi noi o dată. Mi-a fost frică, pentru că după introducerea jucătorului care a revenit (n.r. - Jarosik), Sparta a avut în teren doi atacanţi foarte periculoşi, alături de Kweuke. Am reuşit ce ne-am propus cu sacrificii mari, dar a meritat. Este o stare de mulţumire după un an de muncă. Sperăm ca acum să mai acumulăm puncte, pentru ca de la anul să fim şi noi capi de serie
".

Preşedintele grupării FC Vaslui, Constantin Zotta a declarat la gsptv: "Tactic am fost peste ei, s-a văzut acest lucru. Şi la dăruire, la fel. Să nu uităm cine a fost cap de serie!
Vom încerca să transferăm cîţiva jucători. Sînmărtean nu are cum să nu fie cel mai bun jucător al serii. Momentan, nu există nici o discuţie pentru Tiberiu Ghioane".

Adrian Porumboiu a declarat la DigiSport: "Am suferit un pic, au venit peste noi, au şi marcat, dar ma trecut cu bine şi contează calificarea, ea e cea mai importantă. Ce am prevăzut, asta s-a şi întîmplat pentru că n-a fost deloc uşor. Nu am adoptat un joc defensiv, ne-am şi apărat, dar am şi atacat.
Dintre toţi jucătorii pe teren, unul a fost extraterestru: Sînmărtean. A jucat extraordinar, niciodată nu a mai evoluat aşa. Băieţii au dorit să joace, Wesley a intrat accidentat.
Să aşteptăm tragerea la sorţi, să vedem ce transferuri putem face şi după aceea ne stabilim un obiectiv pentru grupele Europa League
".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare