Reactii si declaratii dupa Dinamo - Vorskla 2-3

joi, 25 august 2011 |

Reactii si declaratii dupa Dinamo - Vorskla 2-3

Liviu Ciobotariu a declarat: "Am făcut nişte greşeli impardonabile la acest nivel. Cînd joci la Dinamo trebuie să ai mai multă responsabilitate în ceea ce faci. Din păcate, unii jucători nu sînt în cea mai bună forma sau nu se ridică la nivelul titularilor. Îmi pare rău că îl pierdem pe Torje, trebuie să încercă să găsim soluţii.
Trebuie să ne treacă repede amărăciunea pentru că riscăm să mergem în jos. Jucătorii sînt foarte afectaţi, dar încercăm să ne revenim. Ne-a rămas campionatul, n-avem ce face. Sînt foarte dezamăgit pentru că puteam să obţinem un rezultat pozitiv".

Nikolai Pavlov, antrenorul echipei Vorskla Poltava a declarat: "Vreau să-i felicit pe toţi jucătorii, este un eveniment remarcabil în istoria clubului această calificare în grupe. Căldura a fost un concurent în plus pentru noi, ca şi pentru Dinamo. În prima parte a jocului am făcut o singură schimbare pentru a întări mijlocul. Acum o să merg la preşedinte (n.r. - Oleh Babayev) şi o să-i cer să-mi mărească salariul. Vreau să le mulţumesc celor de la Dinamo pentru condiţiile oferite şi preşedintelui clubului pentru că a reuşit să ajungă la meci".

Torje a declarat: "E dureros pentru noi, pentru suporteri, pentru totdeauna. Cu stadionul plin am avut elan, ne-am creat situatii multe si am fi putut transa calificarea. Nu gasim motive, ca si ei au jucat pe 35 de grade.
Nu stiu daca e un blestem sau greseala noastra. Trebuie sa remediem problemele pentru ca avem un campionat lung
" .

Danut Lupu a declarat la sportro: "Am plecat la 1-3, nu mai aveam ce să văd. Nu vreau să îl critic pe Liviu Ciobotariu, dar a ales o tactică greşită. Mă aşteptam să îi sufoce, dar s-au gîndit că au timp. A fost o echipă cu doi jucători penibili, Diabate şi Bakaj au fost în plus. E o înfrîngere penibilă.
Chiar am rămas frumos surprins pentru cîtă lume a venit la stadion, dar n-am mai văzut un joc atît de penibil făcut de Dinamo. Eu sînt supărat pentru că Borcea merita să fie fericit după acest meci. La cîte a făcut pentru jucători, mă aşteptam ca ei să mănînce terenul".

Nicolae Badea a declarat la DigiSport: "E o chestiune de luciditate, care a căzut din momentul în care Vorskla a înscris al doilea gol, pe un fond de joc care ne arăta că e foarte posibil să ne calificăm. Vreau să le mulţumesc şi să îi felicit pe fani că au încurajat echipa şi au crezut în şansele de calificare până la 3-1, inclusiv la 2-1. Au fost câteva zeci de spectatori care si-au "descărcat" dezamăgirea rupând scaune.
E o atitudine pe care nu o împărtăşesc, dar va trebui să-i suportăm sancţiunile care vor veni de la UEFA
".

Dumitru Dragomir a declarat la DigiSport: "Dinamo m-a dezamăgit pentru a jucat doar cu viteza a treia şi a patra. Ăştia sînt suporteri la echipă? Au venit mulţi, dar ce au făcut? Formaţia parcă este blestemată. Ciubotariu nu a avut cu cine să joace.
Tragerea la sorţi de astăzi a fost bună de tot. Cred că Oţelul face 6 puncte în grupele Ligii Campionilor, iar Steaua, dacă are continuitate, poate să facă o figură frumoasă în Europa League. E mult mai tare decît anul trecut. Ronny Levy este un antrenor serios şi norocos. Ce faci fără noroc în viaţă? Oriunde te duci şi spui Steaua, are un nume în Europa
".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare